DIGITAL MARKEDSFØRING

Ved å bruke digital markedsføring kan du nå et enormt publikum på en måte som er både kostnadseffektiv og målbar. Det fine med digital markedsføring er at du hele tiden har full kontroll over budsjettet og at du får målbare og dokumenterte resultater.

Hvor vil du at virksomheten din skal være mer synlig?

digital markedsføring

Hva er Google Advertising (Google Ads)?

Google Ads er Googles nettbaserte annonseringsprogram. Med Google Ads kan du opprette nettbaserte annonser for å nå ut til folk akkurat når de er interessert i produktene og tjenestene du tilbyr.

Med Google-annonser kan du markedsføre din bedrift, hjelpe deg med å selge produkter eller tjenester, hjelpe dem med å bevise og få trafikk på nettstedet ditt.
Google Ads-kontorer administrerer på nettet, slik at du kan få en gang det første alternativet og endre annonsekampanjer, de nye annonsetekst, innstillinger og budsjett.
Det stilles ikke krav til minimumsbetaling, og du velger og styrer budsjettet ditt selv. Du kan også velge hvor annonsene skal vises, og angir et budsjett som passer for deg, og det er enkelt å måle hvor effektiv annonsene er.

I tillegg til å vise annonsene bare når kunden bruker søkeordene dine, kan vi også segmentere videre. Hvis bedriften din bare leverer for eksempel til folk på Østlandet, kan vi begrense søket ditt geografisk slik at bare folk på Østlandet vil se annonsene dine. På denne måten sparer du penger av personer utenfor dekningsområdet som ikke kan klikke på annonsen. Annonsene kan også settes til å vises til bestemte tidspunkter. Hvis selskapet ditt er målrettet mot andre selskaper, kan du bare vise annonsen i arbeidstiden når du kjøper beslutninger.

Hva Pagelook-teamet kan gjøre for deg?

Teamet vårt har en bred erfaring innen Google Annonsering og bruker mye tid på å holde deg oppdatert på nye trender og oppdateringer fra Google. Du kan være sikker på at vi gjør vårt ytterste for å gjøre deg mer synlig mens du tiltrekker nye kunder!

Vi kan hjelpe deg i hele opprettelsen og styringen av virksomhetens kampanjer. Vårt mål er å få flest mulig klikk for pengene og god synlighet hos kundene dine og skape en effektiv merkevarebevissthet for bedriften din.

Teamet vårt har en bred erfaring innen Google Annonsering og bruker mye tid på å holde deg oppdatert på nye trender og oppdateringer fra Google. Du kan være sikker på at vi gjør vårt ytterste for å gjøre deg mer synlig mens du tiltrekker nye kunder!

Vi kan hjelpe deg i hele opprettelsen og styringen av virksomhetens kampanjer. Vårt mål er å få flest mulig klikk for pengene og god synlighet hos kundene dine og skape en effektiv merkevarebevissthet for bedriften din.

Hver måned vil du få en oversikt over hvor mange som har sett annonsene, annonseplassering, hvor mange som har klikket og hvor mye som er brukt på spesifikke søkeord eller kampanjer. Sporing gir oss muligheten til kontinuerlig å se kunders respons eller oppførsel, og deretter foreta justeringer basert på den strategiske analysen. Dette lar deg få mer effektiv markedsføring og ikke minst mer salgseffektivitet.

Vi vil kontinuerlig gjøre justeringer for å få maksimal effekt, ved å gjøre søkeordundersøkelser, budstrategier, studere og justere de rette demografiske innstillingene. Vi oppretter nye annonser eller endrer annonsene du allerede har for mer effektive resultater.

pagelook facebook
Ingen ville ha gjettet i 2004 at Facebook ville bli det det er i dag. Med mer enn 2,2 milliarder aktive månedlige og nærmere 1,5 milliarder aktive brukere daglig, er Facebook en viktig del av menneskers liv. Dette er en trend som ikke kommer til å endre seg snart når vi fortsetter å sykle i bølgen av informasjonstiden.

Facebook-annonsering er den mest målrettede formen for reklame

En stor fordel med Facebook-annonsering er evnen til å nå ditt ønskede publikum. Facebook er den mest målrettede formen for reklame. Du kan annonsere for folk etter alder, interesser, atferd og beliggenhet. Hvis du virkelig kjenner kundene dine, kan du bruke Facebook-annonsering for å engasjere dem.

Det er rimeligere form for reklame

En annen stor fordel med Facebook-annonsering er at det er en av de billigste annonseringsmåtene. Du kan bokstavelig talt bruke 500 kr og nå 2000 mennesker heller for å bruke titalls tusen kroner i radioannonser, TV-reklamer, reklametavler og andre tradisjonelle medier for å nå samme publikum.

Det er raskt

Facebook-annonsering går raskt. Det gir umiddelbare resultater. Du kan begynne å nå tusenvis av mennesker i dag. Så hvis du leter etter en rask måte å drive trafikk og konverteringer på, er Facebook-annonsering den beste løsningen.

Facebook-annonsering er effektiv for merkevarebygging

Facebook-annonsering vil øke kjennskapet til ditt merke betydelig. Det er en flott måte å gjøre folk bevisste på hva du har å tilby.  Jo mer kjente folk er med merkevaren din, jo mer sannsynlig vil de kjøpe produktene dine når det er på tide å ta en beslutning.

Facebook-annonsering øker trafikk til nettstedet

Facebook-annonsering vil øke trafikken på nettstedet ditt. Du kan kjøre en "klikk-kampanje" for å treffe målgruppen din og sende dem til nettstedet ditt. Selv om du kan øke trafikken til siden din gjennom flere kilder, gjør presisjonen og kostnadseffektiviteten til Facebook-annonsering den mer fordelaktig enn andre kilder.

Facebook-annonsering øker inntekter, salg og potensielle kunder

Facebook-annonsering er ikke en myte. Det driver faktisk inntekter, salg og potensielle kunder. Den uheldige delen er at det ikke er lett å øke salget gjennom Facebook-annonsering. Det tar tid og erfaring. Du kan lett kaste bort tusenvis av kroner og ikke se noen avkastning på investeringen. På grunn av dette anbefaler vi på det sterkeste hvis du planlegger å annonsere på Facebook for å ansette en Facebook-annonseringsspesialist som vet hvordan du kan drive de rette kundene til riktige produkter eller tjenester med det "riktige" budsjettbeløpet. I vårt byrå jobber vi daglig med digital markedsføring kampanjer i forskjellige plattformer som Facebook, Instagram, Google og mange andre.

Hva slags annonsering er du interessert i?

Facebook-annonsering kan engasjere besøkende på nettsiden

Har du noen gang besøkt et nettside og sett Facebook-annonsen deres kort tid etter? Dette er en reklametaktikk kalt re-marketing. Re-marketing lar deg annonsere for nylig besøkte nettsteder. Dette betyr at hvis noen besøker nettstedet ditt, og ikke kjøper eller kontakter deg, kan du engasjere dem på nytt med Facebook-annonsering. Dette er en enorm fordel som dramatisk kan øke konverteringene dine.

Facebook-annonsering kan skape off-line salg

Facebook-annonsering kan også drive offline salg. Mange av våre kunder som kjører Facebook-annonser, ser høyere trafikk i butikken etter å ha jobbet med oss.  Noen av kundene dine vil sannsynligvis se annonsene dine på Facebook, besøke nettstedet ditt, og besøk butikken din hvis de stoler på løsningen din.

Facebook-annonsering øker jungeltelegrafen og henvisninger

Det sosiale aspektet ved Facebook-annonsering gjør det bedre enn noen annen form for reklame. Facebook-annonser kan gå "viralt". Hvis annonsene dine når de rette menneskene, vil de sannsynligvis dele den med en venn. Evnen til å å få jungeltelegrafen til å gå og henvisninger vil være en betydelig fordel din virksomhet kan dra nytte av ved å bruke Facebook-annonsering.

Hva Pagelook-teamet kan gjøre for deg?

Vårt mål er å gi deg best mulig eksponering for potensielle kunder. Vi kan hjelpe med hele eller deler av kampanjen og kan være en god tilhenger av markedsføringsstrategien din.

Vi jobber i den digitale reklameverden til daglig, så vi vet hva som kreves for din virksomhet.

Opprettelse av Facebook-annonseringskonto og vedlikehold

Optimalisering av nye og eksisterende kampanjer

Finn riktig målgruppe for dine produkter eller tjenester

Kontakt oss hvis du har spørsmål eller ønsker mer informasjon. Vi ser frem til og jobbe med deg!

instagram partner pagelook

Det er ikke en myte, det er sannheten

Innser du at visuelt innhold har tatt et så viktig sted i dagens forretningsverden? Flere og flere bedrifter, fra små til store, har inkludert visuelt innhold på markedsføringslisten deres, og de begynner å kommunisere med publikum, kunder, følgere og fans på en visuell måte. Så hvis du ikke ønsker å bli igjen, må du lage og utnytte visuelt innhold i merkevaren din. Når vi snakker om visuelt innhold, er det mange viktige plattformer som vi allerede har diskutert før, som kan hjelpe deg med å publisere ideen din, men Instagram er blitt mest populær de siste årene med mer enn 1 milliard aktive brukere. Over 500 millioner aktive brukere daglig, er Instagram en ledende plattform for sosiale medier.

Hva er fordelene med Instagram-annonsering?

Instagram og Facebook er koblet sammen

Det er lettere å nå målgruppen din basert på Facebook-data. Alle budsjetterings- og planleggingsoppgaver, konfigurering og oppretting av annonser gjøres gjennom Facebook. Så du trenger ikke å starte helt fra grunnen av og lære om Instagram, når du allerede har brukt søsterplattformen sin for markedsføring og annonser.

Instagram-annonser er ikke-påtrengende

Instagram-annonser er ikke-påtrengende og irriterer mindre målgruppen.

Høy engasjementsgrad

En annen av fordelene ved at Instagram er en organisk plattform, er at du kan se mye engasjement på innleggene dine uten å måtte betale for det. Engasjementet med merkevarer på Instagram er 10 ganger høyere enn Facebook, 54 ganger høyere enn Pinterest og 84 ganger høyere enn Twitter. I tillegg “Instagram” brukere “liker” 3,5 milliarder ganger per dag.

Integrer nettbutikken din og markedsfør produktene dine

Du kan enkelt integrere WooCommerce og selge produktene eller tjenestene dine umiddelbart med få klikk. Det er kostnadseffektivt og mindre tidkrevende enn andre online markedsføringskanaler.

Lavere CPC (pris-per-klikk)

En annen fordel med Instagram er at den tilbyr lavere CPC (pris-per-klikk) enn AdWords, Twitter, Facebook og LinkedIn. Når det gjelder videovisninger, har Instagram også lavere priser per videovisning i forhold til Facebook.

Ekte merkebevissthet

Instagram måler suksessen til kampanjen din basert på bevissthet, rekkevidde og tilbakekalling i stedet for følgere, likes eller kommentarer. På Instagram kan du bygge dine følgere organisk. Dette gjør det mulig å oppstå et veldig naturlig forhold mellom merkevaren din og dine følgere fra begynnelsen av i motsetning til å tvinge forbindelsen med betalte annonser. Den organiske jungeltelegrafen er uvurderlig, spesielt for nyere bedrifter. I tillegg til hvilken innsats du legger ned for å bygge dine følgere, følger 50% av Instagrammers merkevarer uansett!

Hvorfor trenger du oss?!

Fordelene ved å ansette et reklamebyrå består vanligvis av den ekstra erfaringen og kunnskapen de vil gi virksomheten din for å gjøre kampanjen din vellykket.

Vi bruker annonseringsbudsjettet ditt med omhu uten å miste potensielle kunder til salget.

Å starte en Instagram-reklamekampanje uten profesjonell hjelp er som å prøve å fullføre en kompleks selvangivelse uten en regnskapsfører.

En annen stor fordel er at vårt digitale team kan spare deg for mye tid som du vanligvis bruker på å prøve å finne ut hvordan du bruker Instagram-annonser effektivt på egen hånd.

Våre sosiale medie tjenester vil hjelpe deg med å få relevante følgere. Vi vil sørge for at dine følgere samsvarer med demografien, interessene og oppførselen til dine typiske kunder.

Vi vil hjelpe deg med å øke engasjementet (likes, kommentarer, etc.) på innleggene dine på sosiale medier. Jo mer engasjement du har, jo sterkere er forbindelsen din til publikum.

Vi vil fokusere på å utvikle annonseringskampanjer for sosiale medier som driver mye trafikk til nettstedet ditt. For å øke konverteringene kan vi legge til retargeting-annonser for å ligge foran besøkende på nettstedet.

pagelook google my business

Google My Business

Du har sannsynligvis lett etter et produkt eller en tjeneste og brukt Googles søkemotor. Da har du sannsynligvis lagt merke til kartet som vises i søkeresultatet. Dette er Google Maps også kjent som "Google Local Search". Med Google Maps vil du få et kart over de forskjellige virksomhetene som ligger i området du har søkt etter. Når du har optimalisert nettstedet ditt, er et annet viktig trinn å sette opp Google My Business-kontoen som får virksomheten din oppført på nettet. Den viser timer, nettsted, adresse, anmeldelser og til og med bilder som potensielle kunder kan se.

Utnytt Google Maps

Google er en av de største søkemotorene, og en høy rangering i Google-søk er en stor verdi for bedriften din. Ved å optimalisere bedriftsoppføringen din, kan du øke synligheten til Google Maps og Googles organiske søk.

Hva vi kan gjøre for din virksomhet?

Vi hjelper deg med å få lagt inn virksomheten din på Google Maps, i tillegg til at optimaliserer profilen din med logo, lin til nettstedet, telefon, adresse osv. Dette lar kundene finne deg på Google-kartet når du søker etter tjenesten eller produktet du tilbyr. Hvis du allerede har en oppføring og bare vil være mer synlig, kan vi hjelpe deg med optimalisering!

Flere tjenester
Scroll to Top
  Har du en Facebook konto?
  Har du en hjemmeside?
  Har du en Instagram konto?
  Har du en hjemmeside?

Fyll ut skjemaet under og vår spesialist vil kontakte deg for et møte.

Fortell oss sykdommen på nettstedet, og vi vil kurere den så snart som mulig😉